onsdag 23. desember 2009

Jul <3

Endelig lille julaften! Dagene og ukene har gått utrolig fort, og endelig er julen her, og det er deilig :) I går var jeg endelig ferdig med å handle den siste julegaven, og jeg må si det er lenge siden jeg har vært så sent ute ;P Utrolig kaldt var det også , endte opp med å kjøpe meg nye vinterstøvletter, og kaste de gamle! Fantastisk! Må si jeg fikk gjort mye i går, og hadde godt selskap av en god venninne :D Fikk hvertfall brukt nok penger...
Var på kino også, A Chrismas Carol, fantastisk film <3 Ble også litt tid til en drink på Friday's, godt var det, og grønn var den! :)

Skal til mormor og morfar å spise julegrøt og pynte juletreet, det gleder jeg meg til :D Men før det, så må jeg ut noen ærend, så har ikke tid til å sitte her så mye lenger!

GOD JUL <3

xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar