tirsdag 29. desember 2009

En romjulsdrøm <3

Tror kanskje at det bare er jeg som tenker sånn; når 3.juledag er over, så er julen over også?Romjulen er jo arbeidsdager...

I år bestemte jeg meg for å bli hjemme fra Trysil i romjulen, jeg liker nemlig påsken der oppe best, da er det nemlig ikke fullt så kaldt ;) Siden jeg ble hjemme, så har jeg fått mye rart! Lørdag og søndag slappet jeg bare av, og i går var jeg å kjøpte sesongkort med ei venninne :D VÅLERENGA <3>

Idag skal jeg forhåpentligvis få kjøpt meg en liten ipod shuffle, de hadde den ikke der jeg var innom i byen i går, så håper jeg finner den i dag, men jeg gidder ikke å dra rundt på leting, så jeg ringer i stedet xP Skal på litt shopping med ei god venninne, og i dag er det hu som skal bruke penger, ikke jeg! Får også besøk av en av mine beste venner, vi skal ikke gjøre annet enn å se film, spise litt og slarve :D

Have a nice day!

xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar