mandag 8. februar 2010

1984

Jada! I dag var jeg på Ibsen museet med klassen, og det var jo ganske lærerikt. I hvertfall, skulle ønske jeg hadde en slik leilighet som han bodde i! Luksus!

Har uheldigvis følt en stor trang til å spise godteri, så må muligens ut å kjøpe litt etterpå... Ikke sunt, men jeg trener jo og lever livet samtidig! Sweet!

Hvertfall, jeg leser for tiden en bok, litt for å gjøre en ekstra innsats på skolen, selv om jeg tviler på at mine kunnskaper om den har noe å si på min karakter. Boka, heter så mye som 1984, og krigen i Oceania. En spennende, overraskende og lang bok. Jeg hadde aldri klart å leve med en fjernskjerm på hver vegg i huset som overvåker deg. Må passe på hva du sier og gjøre, til og med hva du tenker, for naboen kan være din verste fiende og barna dine like så! Man skal ikke ha noen annen lidenskap enn lidenskapen for Partiet, og driter du deg ut, ja da kan du faktisk bli "slettet" fra denne verden, navnet ditt blir fjernet over alt, og i teorien har du heller aldri blitt født. You exsists no more!
Bombing er en hverdagslig ting, og tominuttershatet, der må du være aktiv, hvis ikke, så ligger du tynt ann!

STORE BROR SER DEG!

xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar